Telefon / Fax

+420 461 316 860

Provozní doba ikona

Provozní doba úřadu

Pondělí 8:00 - 17:00

Úterý - Čtvrtek 8:00 - 15:00

Pátek 8:00 - 12:00

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Pálení čarodějnic 2022
1
2 3 4
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
5
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
6
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
7
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
8
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
9
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
10
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
11
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
12
Odečty elektroměrů 2022
13
Odečty elektroměrů 2022
14
Odečty elektroměrů 2022
15
Očkování psů 2022
Odečty elektroměrů 2022
16
Odečty elektroměrů 2022
17
Odečty elektroměrů 2022
18
Odečty elektroměrů 2022
19
Odečty elektroměrů 2022
20 21
Hasičské závody
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Den s HASIČI 31.5.2022
1 2 3 4 5

Obsazenost kulturního domu

P Ú S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
    středa 8:00 - 11:00  
  2. Telefonické podání+420 461 316 860
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@linhartice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Linhartice, Linhartice čp. 134, 571 01 Moravská Třebová.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
středa 8:00 - 11:00  

Telefonické podání: +420 461 316 860
Poštou na adresu Obecní úřad Linhartice, Linhartice čp. 134, 571 01 Moravská Třebová
Elektronicky na e-mail: obec@linhartice.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: c3ub26g
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Linhartice, Linhartice čp. 134, 571 01 Moravská Třebová.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- elektronické médium (CD, flash disk...) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře