Telefon / Fax

+420 461 316 860

Provozní doba ikona

Provozní doba úřadu

Pondělí 8:00 - 17:00

Úterý - Čtvrtek 8:00 - 15:00

Pátek 8:00 - 12:00

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
Prodej kuřic
29 1 2 3
4 5 6
pronájem - celý KD - Klub seniorů
7 8
pronájem - malý sál
9
pronájem - celý KD
pronájem - malý sál
10
11 12 13 14 15
Prodej chlazeného kuřecího masa.
pronájem - celý KD
16
pronájem - celý KD
17
pronájem - celý KD
18 19 20 21 22
pronájem - celý KD
23
Výstava králíků 23.3.2024
pronájem - celý KD
24
Bromová - Prodej kuřic 2024
Velikonoční dílna 24.3.2024
pronájem - celý KD
25 26 27
MŠ - Den otevřených dveří 27.3.2024
28 29
velikonoční svátky - nepronájímá se
30
velikonoční svátky - nepronájímá se
31
velikonoční svátky - nepronájímá se

Obsazenost kulturního domu

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6
pronájem - celý KD - Klub seniorů
7 8
pronájem - malý sál
9
pronájem - celý KD
pronájem - malý sál
10
11 12 13 14 15
pronájem - celý KD
16
pronájem - celý KD
17
pronájem - celý KD
18 19 20 21 22
pronájem - celý KD
23
pronájem - celý KD
24
pronájem - celý KD
25 26 27 28 29
velikonoční svátky - nepronájímá se
30
velikonoční svátky - nepronájímá se
31
velikonoční svátky - nepronájímá se
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz 

Adresa elektronické podatelny: starosta@linhartice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat

Obec Linhartice
Linhartice čp. 134
571 01 Moravská Třebová

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
středa 8:00 - 11:00  

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)