Telefon / Fax

+420 461 316 860

Provozní doba ikona

Provozní doba úřadu

Pondělí 8:00 - 17:00

Úterý - Čtvrtek 8:00 - 15:00

Pátek 8:00 - 12:00

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
29
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
30
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
1
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
2
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
3
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
4
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
5
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
6
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
7
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
8
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
9
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
10
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
11
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
12
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
13
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
14
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
15
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
16
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
17
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
18
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
19
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
20
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
21
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
22
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
23
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
24
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
25
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
26
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
27
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
28
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
29
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
30
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
31
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020
Celý KD - turnaj KST
1
Informace k poplatku za odpady r. 2020 + svozy r. 2020

Obsazenost kulturního domu

P Ú S Č P S N
28 29 30 1 2 3
Pronájem - celý KD
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Celý KD - turnaj KST
1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: starosta@linhartice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Linhartice
Linhartice čp. 134
571 01 Moravská Třebová

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
středa 8:00 - 11:00  

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)