Telefon / Fax

+420 461 316 860

Provozní doba ikona

Provozní doba úřadu

Pondělí 8:00 - 17:00

Úterý - Čtvrtek 8:00 - 15:00

Pátek 8:00 - 12:00

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Pálení čarodějnic 2022
1
2 3 4
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
5
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
6
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
7
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
8
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
9
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
10
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
11
Odečty elektroměrů 2022
Zápis do Mateřské školy Linhartice 2022
12
Odečty elektroměrů 2022
13
Odečty elektroměrů 2022
14
Odečty elektroměrů 2022
15
Očkování psů 2022
Odečty elektroměrů 2022
16
Odečty elektroměrů 2022
17
Odečty elektroměrů 2022
18
Odečty elektroměrů 2022
19
Odečty elektroměrů 2022
20 21
Hasičské závody
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Den s HASIČI 31.5.2022
1 2 3 4 5

Obsazenost kulturního domu

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5
pronájem - celý sál
6
pronájem - celý sál
7
pronájem - celý sál
8
pronájem - celý sál
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3
celý KD - LETNÍ KINO
4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz

Adresa elektronické podatelny: starosta@linhartice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Linhartice
Linhartice čp. 134
571 01 Moravská Třebová

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00 / 14:00 - 17:00 
středa 8:00 - 11:00  

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)